رفتن به محتوای اصلی

معرفی گروه مهندسی آتین مدیکال

گروه مهندسی آتین مدیکال در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی با توجه به نیاز بازار به تولید تجهیزات پزشکی باکیفیت و مرغوب داخلی آغاز نمود.

در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد ملزومات پزشکی موردنیاز کشور از طریق واردات تأمین می‌گردد، از طرفی باوجود حمایت‌های دولتی در قالب طرح‌های صنعتی و محصولات دانش‌بنیان، ورود به فضای تولید توجیه‌پذیر به نظر می‌رسد. اما در کنار این توضیحات باید توجه داشت که قطعاً انتخاب محصول مناسب با تکیه‌بر مطالعه صحیح بازار، انتخاب فنّاوری تولید مناسب و مقرون‌به‌صرفه و همچنین تدوین طرح اقتصادی مناسب که مثابه نقشه راه در این مسیر می‌باشد، از جمله عوامل موفقیت در این راه خواهند بود.

گروه مهندسی آتین مدیکال؛ با توجه به مواردی که ذکر گردید، در حال حاضر در چهارچوب موارد زیر، اقدام به ارائه خدمات می‌نماید:

مشاوره تولید تجهیزات پزشکی

مشاوره دریافت گواهی دانش‌بنیان

تحقیق بازار

طراحی و مهندسی معکوس محصول

تدوین طرح توجیهی

تهیه تکنیکال فایل

مشاوره GMP

مشاوره دریافت و استقرار ISO13485

 

علاقه‌مندان به ورود به بخش تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و دندان‌پزشکی چنانچه محصول مشخصی را مدنظر داشته باشند می‌توانند با تعیین زمان مشاوره از بخش مشاوره وب‌سایت اقدام نمایند، در بخش فرصت‌های سرمایه‌گذاری وب‌سایت نیز تعدادی فرصت سرمایه‌گذاری با توجه به شرایط روز کشور ذکر شده است که قابل بررسی است (فرصت‌های سرمایه‌گذاری مرتباً به‌روز خواهند شد).

تولید تجهیزات پزشکی
فرآیند ارائه خدمات توسط گروه مهندسی آتین مدیکال
sem, Aenean Sed consequat. dolor venenatis commodo fringilla risus Praesent