رفتن به محتوای اصلی

اولین فرادوره تخصصی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی

در فرادوره ۱ چه گذشت؟

 

گروه مهندسین مشاور آتین به واسطه فعالیت در زمینه تجاری‌سازی و مشاوره تولید تجهیزات پزشکی و تجربیاتی که در این زمینه کسب نموده‌‌، در سال ۱۴۰۰ اقدام به ارائه آموزش‌های تخصصی از طریق برگزاری فرادوره آموزشی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی نموده است.

نخستین فرادوره تخصصی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی در ایران در مردادماه سال ۱۴۰۰ در محل شرکت توسعه فناوری سلامت آتین (آتین مدیکال) برگزار شد.

این فرادوره با حضور علاقمندان به صنعت تولید تجهیزات پزشکی از سراسر کشور و به ویژه افرادی از استان‌های صنعتی کشور برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در فرادوره یک روز قبل از شروع دوره، با هدف آشنایی با حوزه کاری یکدیگر در جلسه معارفه‌ای شرکت نمودند. در این جلسه بستری برای شکل‌گیری ارتباطات به‌وجود آمد.

شرکت‌کنندگان به مدت ۹ ساعت و به صورت آنلاین به صورت تئوری با مباحث دوره آشنا شدند و پس از آن سوالات خود را در جلسه پرسش و پاسخ مطرح نمودند.

پس از پایان مباحث تئوری، شرکت‌کنندگان در کارگاه حضوری با انجام پروژه‌های تعریف شده به بررسی مثال‌های عملیاتی از مباحث دوره پرداختند.

عمده شرکت‌کنندگان این فرادوره، شرکت‌های واردکننده تجهیزات پزشکی و دانشجویان علاقمند به تولید تجهیزات پزشکی بودند که قصد ورود به صنعت تولید تجهیزات پزشکی را دارند. علاوه بر مباحث آموزشی، فرادوره فرصت مناسبی را برای شبکه‌سازی در اختیار حاضرین در دوره قرار داد.

شرکت‌کنندگان در انتهای فرادوره از شرکت مهندسین مشاور توسعه فناوری سلامت آتین گواهینامه دریافت نمودند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

commodo Donec ipsum id, eleifend et, efficitur. risus suscipit sem,