رفتن به محتوای اصلی

سؤالات متداول

سؤالات زیر بر اساس تجربه ما در ارتباط با مخاطبینمان به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخگوی ابهامات شما در رابطه با خدمات ما باشند.

گروه مهندسین مشاوره آتین مدیکال، مشاور تخصصی در حوزه تولید تجهیزات پزشکی

 

آتین مدیکال چه خدماتی را ارائه می‌کند؟

ما یک شرکت مهندسین مشاور تخصصی در حوزه تولید تجهیزات پزشکی هستیم. در پروژه‌های سرمایه‌گذاری تولید تجهیزات پزشکی ما در کنار سرمایه‌گذاران هستیم تا مدت‌زمان اجرای پروژه و ریسک‌های موجود را کاهش داده و بازده و توجیه اقتصادی پروژه‌ را افزایش دهیم.خدمات ما در حال حاضر شامل خدمات فنی و مهندسی و برگزاری جلسات مشاوره است.

برای آگاهی از خدمات قابل‌ارائه توسط آتین مدیکال روی این لینک کلیک کنید.

جهت رزرو وقت جلسه مشاوره با مشاور تخصصی در حوزه تولید تجهیزات پزشکی لطفاً با شماره ۰۲۱۲۲۹۶۰۰۱۹ تماس حاصل فرمایید.

آتین مدیکال برای فعالیت چه مجوزها، گواهی‌نامه‌ها و استانداردهایی را دریافت نموده است؟

مجوز فعالیت آتین مدیکال توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران صادر شده است. آتین مدیکال همچنین در حال حاضر یک شرکت دانش‌بنیان و عضو پارک علم و فناوری پردیس است. جهت استعلام گواهی دانش‌بنیان شرکت از طریق این لینک اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش مجوزهای فعالیت مراجع کنید.

آتین مدیکال انجام چه پروژه‌هایی را در کارنامه دارد؟

پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در ارتباط با محصولاتی ازجمله تیغ جراحی، قلم الکتروکوتر، دستگاه تست قند خون خانگی، مانیتور علائم حیاتی، سنسور اکسیژن پزشکی، کتتر قلبی، گایدوایرهای پزشکی، محصولات مصرفی حوزه تنفسی و … طی سالیان گذشته توسط این شرکت انجام شده است.

هزینه دریافتی توسط آتین مدیکال برای خدمات خود چگونه است؟

همکاری ما با مخاطبین‌مان در دو قالب ساعتی و پروژه‌ای تعریف می‌شود. در مدل ساعتی ما بر مبنای هر ساعت خدمات مبلغی را دریافت می‌کنیم. هزینه دریافتی در این مدل با توجه به نوع خدمات و کارشناسی که به شما خدمت ارائه می‌دهد متفاوت می‌باشد. در مدل پروژه‌ای پس از برآورد دقیق پروژه، چهارچوب هزینه طی پیش‌فاکتور به کارفرما ارسال می‌شود و در صورت قبول کارفرما پس از عقد قرارداد همکاری ما شروع خواهد شد.

آیا آتین مدیکال فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت تولید تجهیزات پزشکی را معرفی می‌کند؟

ما در قالب جلسات مشاوره انتخاب محصول پس از شناخت کارفرما ( معیارها، تجربیات، دانش، روابط و … ) پیشنهادات خود را جهت تولید به کارفرما ارائه می‌کنیم. با این حال معتقدیم چنانچه پیشنهاد محصول جهت تولید و سرمایه‌گذاری از سوی کارفرما ارائه شده باشد و با استفاده از تجربه و دانش ما مورد بررسی بیشتر قرار گیرد، در نهایت نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

برای رزرو وقت جلسه مشاوره انتخاب محصول با شماره ۰۲۱۲۲۹۶۰۰۱۹ تماس حاصل نمایید.

آیا آتین مدیکال از اولین اقدامات در مسیر تولید تجهیزات پزشکی تا رسیدن به تولید، مجری یا سرمایه‌گذار را همراهی می‌کند؟

بله! ما در فازهای مختلف انتخاب محصول، مطالعات امکان‌سنجی، تأمین منابع مالی، دریافت مجوزها و استانداردها در کنار شما هستیم تا به تولید محصول برسید.

آیا پس از رسیدن به تولید هم آتین مدیکال خدمات مشخصی را برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد؟

خیر! در حال حاضر تمرکز ما تنها رساندن پروژه‌های سرمایه‌گذاری به تولید است.

آتین مدیکال چه خدماتی را برای تأمین مالی پروژه‌ها انجام می‌دهد؟

ما به شرکت‌ها و افرادی که به دنبال تأمین مالی پروژه‌های خود برای ورود به فاز احداث هستند، توصیه می‌کنیم از جلسات مشاوره تأمین مالی ما استفاده کنند. در این جلسات سعی خواهد شد بهترین روند جهت تأمین مالی پروژه ( استفاده از تسهیلات مختلف، هم‌سرمایه‌گذاری، تأمین مالی جمعی و … ) مشخص و اقدامات لازم در این مسیر تعیین شود.

آتین مدیکال برای دریافت مجوزهای تولید تجهیزات پزشکی چه خدماتی ارائه می‌کند؟

حساسیت‌های زیادی در ارتباط با مجوزهای محصولات سلامت‌محور و به‌خصوص تجهیزات پزشکی از سوی دولت‌ها در جهان و ایران وجود دارد. در ایران نیز دریافت این مجوزها عمدتاً پیچیده، زمان‌بر و تخصصی است.کارشناسان آتین مدیکال می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری‌های مربوط به دریافت مجوزهای تولید تجهیزات پزشکی را انجام دهند.

حداقل سرمایه‌ای که بتوان با آن اقدام به تولید تجهیزات پزشکی نمود، چقدر است؟

بیش از ۳۰۰٫۰۰۰ نوع وسیله پزشکی در ایران مصرف می‌شود. میزان سرمایه موردنیاز برای تولید مستلزم روشن بودن محصول، کیفیت نهایی، تیراژ تولید، نوع فرآیند تولید و … می‌باشد. ازاین‌رو نمی‌توان پاسخ روشنی برای این سؤال مطرح نمود. اما ذکر این نکته ممکن است مثبت باشد که پروژه‌هایی که تاکنون توسط آتین مدیکال انجام شده‌اند، در بازه ۵ تا ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته‌اند.

آیا آتین مدیکال طرح‌های آماده‌ای را در اختیار دارد تا سرمایه‌گذاران بتوانند بر مبنای آن اقدام کنند؟

خیر، ما تنها به‌صورت پروژه‌ای و به سفارش کارفرما اقدام به تدوین طرح توجیهی می‌نماییم.

مدت‌زمان فاز مطالعات تولید یک محصول و تدوین طرح توجیهی مرتبط چقدر است؟

متناسب با شرایط ( نوع محصول، روش تولید و … ) این عدد می‌تواند بسیار متغیر باشد. ذکر این نکته نیز می‌تواند مؤثر باشد که در میان پروژه‌های انجام‌شده توسط آتین مدیکال، کوتاه‌ترین پروژه ۴۰ روز کاری و طولانی‌ترین پروژه ۱۲۰ روز کاری به طول انجامید.

آیا با طرح امکان‌سنجی تدوین‌شده توسط آتین مدیکال می‌توان برای جذب سرمایه اقدام نمود؟

بله! طرح‌های تدوین‌شده کاملاً استاندارد، مستند و قابل دفاع هستند و در صورت درخواست کارفرما در جلسات جذب سرمایه، نماینده آتین مدیکال نیز حضور خواهد داشت و از طرح دفاع خواهد نمود.

چنانچه قصد سرمایه‌گذاری در صنعت تولید تجهیزات پزشکی را داشته باشیم، آتین مدیکال می‌تواند ما را با روند کلی کار و اقدامات لازم آشنا نماید؟

بله، شما می‌توانید در قالب جلسات مشاوره با روند کلی و اقداماتی که لازم است در مسیر تولید انجام شود، آشنا شوید.

massa Praesent dolor. risus eget nunc dapibus sit