رفتن به محتوای اصلی

حمایت ۷۰ درصدی از تهیه طرح‌های مطالعاتی شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری پردیس

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس از حمایت ۷۰ درصدی از تهیه طرح‌های مطالعاتی شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری پردیس خبر داد:

حمایت ۷۰ درصدی از تهیه طرح‌های مطالعاتی شرکت‌های عضو پارک

پارک فناوری پردیس ۷۰ درصد از هزینه‌های تهیه و تدوین طرح‌های مطالعاتی شرکت‌های عضو پارک و شرکت‌های عضو شعب خود را تامین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری این مجموعه، با هدف حمایت از تهیه و تدوین طرح‌های مطالعاتی ضروری سرمایه‌گذاری، به واحدهای دانش‌محور و فناور عضو پارک و شعب آن تسهیلات اعطا می‌کند.

«احمد عسگری» مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس ضمن اعلام این خبر، در رابطه با جزئیات این حمایت توضیح داد: پارک حداکثر ۷۰ درصد از هزینه‌های تهیه و تدوین طرح‌های مطالعاتی برای جذب سرمایه‌گذار را پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: این حمایت مالی شامل ارزش‌گذاری فناوری، طرح توجیهی، طرح کسب‌وکار و تحقیقات بازار، به ‌صورت بلاعوض می‌شود.

عسگری در رابطه با شرایط لازم برای دریافت این حمایت‌‌ها توضیح داد: شرکت متقاضی این تسهیلات باید قبل از اقدام برای واگذاری طرح مطالعاتی‌ خود به کارگزاری جهت تدوین، طرح را به اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری ارائه کند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک اظهار داشت: در قالب این طرح تسهیلات مالی تا سقف ۱۰ میلیون تومان قابل پرداخت است. این تسهیلات در صورتی به شرکت داده می‌شود که طرح، ظرفیت جذب سرمایه را داشته باشد و کارگزاری که قرار است طرح را تدوین کند، مورد تایید پارک باشد.

عسگری ضمن تاکید بر اینکه این خدمت پس از استعلام از اداره سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری و فقط به طرح‌های مطالعاتی که با هدف جذب سرمایه‌گذار و توسط کارگزاران مورد تایید پارک تدوین شده باشد، ارائه خواهد شد، بیان کرد: منظور از سرمایه‌گذاری در این طرح، سرمایه‌گذاری مشروط به مشارکت در سود‌‌ و ‌‌زیان است. هر شرکت در طول سال فقط یکبار امکان استفاده از این حمایت را خواهد داشت.

منبع

Phasellus mi, et, elit. ut risus venenatis