رفتن به محتوای اصلی

۱۰ شرکت برتر تولیدکننده تجهیزات پزشکی در جهان!

 

شرکت‌های بسیاری در سطح جهان در بخش تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی فعال هستند، در این متن به‌اختصار به معرفی ۱۰ شرکت برتر تولیدکننده تجهیزات پزشکی پرداخته‌ایم.

۱۰- Boston Scientific

شرکت بوستون ساینتیفیک یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید تجهیزات پزشکی است که محصولاتی در بخش‌های رادیولوژی، قلب و عروق، عصب درمانی، ارولوژی و … عرضه می‌کند. میزان فروش این شرکت در سال ۲۰۱۴، بالغ‌بر ۷٫۳۸ میلیارد دلار بوده است. این شرکت در بیش از ۴۰ کشور نماینده داشته و در حدود ۲۵۰۰۰ نفر پرسنل دارد. بعضی محصولات این شرکت عبارت‌اند از: دفیبریلاتور، ضربان‌ساز، استنت‌های گوارشی، سیستم‌های تصویربرداری و…

۹- Stryker

استرایکر یکی دیگر از شرکت‌های فعال در این حوزه است که در بین کاربران به داشتن محصولاتی مقرون‌به‌صرفه با اثربخشی بالا معروف است. این شرکت در حال حاضر محصولاتی در حوزه تجهیزات ترمیمی، جراحی، عصبی و … عرضه می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۶، بالغ‌بر ۹ میلیارد دلار فروش داشته است.

۸- Phillips

بخش سلامت شرکت فیلیپس، بیش از ۴۲% از کل درآمد این شرکت را به خود اختصاص داده است. این شرکت در سال ۲۰۱۶، در بیش از ۱۰۰ کشور جهان، ۳۷ هزار پرسنل داشته است. علی‌رغم چالش‌های جدید که فیلیپس با آن‌ها روبرو بوده است، فروش این شرکت در سال ۲۰۱۶، در بخش سلامت، حدود ۱۰ میلیارد دلار بوده است. این شرکت حدود ۸ درصد از درآمدهای خالص خود را در بخش تحقیق و توسعه صرف می‌کند.

۷- Abbott Laboratories

Abbott در سال ۱۹۸۸ میلادی تأسیس شده است و در حال حاضر در حوزه تجهیزات تشخیصی، درمانی، دارو و مکمل‌ها فعال است. این شرکت در سرتاسر جهان در حدود ۷۰ هزار پرسنل دارد و در سال ۲۰۱۴، فروشی در حدود ۲۲ میلیارد دلار داشته است. این شرکت محصولاتی کم تهاجم برای درمان بیماران مبتلا به بیماری‌های عروقی، همچون استنت‌های کرونری و کاتترها را در لیست خود دارد.

۶- GE Healthcare

جی ئی یکی از سردمداران صنعت تجهیزات پزشکی در جهان است. بعضی از آخرین محصولات این شرکت عبارت‌اند از: سیستم آنژیوگرافی موبایل، Vscan جدید با دو پروب که اولین از نوع خود با دو ترانسدیوسر در یک پروب است. این شرکت در سال ۲۰۱۵، درآمد خالصی در حدود ۱٫۶۸ میلیارد دلار داشته است.

۵- Baxter International Inc

بکستر یک شرکت مراقبت بهداشتی است که در آمریکا تأسیس شده است. تمرکز اصلی این شرکت بر محصولات مربوط به بیماری هموفیلی، بیماری‌های کلیوی، اختلالات ایمنی و بسیاری دیگر از بیماری‌های حاد و مزمن است. این شرکت در حال حاضر ۵۰ هزار پرسنل در سرتاسر جهان دارد.

۴- Roche

یک شرکت چندملیتی است که به‌صورت خاص در دو حوزه تشخیصی و دارو فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۵، بیش از ۴۷ میلیارد دلار فروش داشته است. محصولات تشخیصی این شرکت امکان تصمیم‌گیری درست در زمان مناسب را فراهم می‌آورند.

۳- Medtronic

مدترونیک یک شرکت بین‌المللی فعال در حوزه تکنولوژی تجهیزات پزشکی و داروئی است. دفاتر اصلی این شرکت در ایرلند و آمریکا قرار دارند. مدترونیک در حدود ۸۵ هزار پرسنل در بیش از ۱۶۰ کشور جهان دارد و یکی از بازیگران اصلی صنعت تجهیزات پزشکی دنیا است. درآمد خالص این شرکت در سال ۲۰۱۵، بیش از ۲٫۶۸ میلیارد دلار بوده است.

۲- Siemens

زیمنس یک شرکت بین‌المللی است که خواستگاهش، کشور آلمان است. این شرکت در سال ۱۸۴۷ تأسیس شده است و در حال حاضر در سرتاسر جهان بیش از ۳۴۰ هزار نفر پرسنل دارد. زیمنس در سال ۲۰۱۵ درآمد خالصی در حدود ۵٫۲۶ میلیارد دلار داشته است. این شرکت در زمینه‌های بالینی، بیماری‌های عفونی، کودکان، دیابت، اختلالات خود ایمنی، تجهیزات تصویربرداری پزشکی و تشخیص آزمایشگاهی فعالیت دارد.

۱- Johnson & Johnson

بخش تجهیزات پزشکی شرکت جانسون اند جانسون (DePuy Synthes) شامل گستره وسیعی از محصولات از حوزه ارتوپدی، بیماری‌های قلب و عروق و … است. این شرکت در سال ۲۰۱۵، حدود ۷۰ میلیارد دلار فروش داشته است. جانسون اند جانسون به‌تازگی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در بخش مراقبت دیابت، روش‌ها و تجهیزات جدید جراحی و ارتوپدی و مراقبت از چشم داشته است.

 

جهت رزرو وقت جلسه مشاوره رایگان، می‌توانید از طریق بخش مشاوره وب‌سایت اقدام فرمایید.

۱۰ شرکت برتر تولیدکننده تجهیزات پزشکی

diam porta. id, Lorem vel, luctus