استاندارد ایزو ۹۰۰۱
استاندارد ISO 9001:2016
امروزه سازمانهایی که ارتقا کیفیت خدمات و کالاهای خود را شرط لازم برای بقا و حضور در بازارهای رقابتی میدانند، اغلب به اهمیت استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت پی بردهاند. سیستمهای مدیریت کیفیت با تأثیر بر فرهنگ سازمان، رویکرد جدیدی را در کارکنان ایجاد کرده و آنها با مقولههایی مانند فرآیندهای سازمان، شناخت سازمان و اهداف سازمانی، شناخت نقش و مسئولیتهای خود در سازمان، مدیریت ریسکها و فرصتهای موجود و … آشنا میسازند.
شرکت دانشبنیان آتین مدیکال با هدف افزایش سطح کیفیت خدمات خود که منجر به افزایش رضایت مشتریان میشود، در زمستان سال ۱۴۰۰ پیادهسازی الزامات استاندارد ISO 9001:2016 را شروع نمود و در تابستان سال ۱۴۰۱ موفق به کسب گواهی مربوط به این استاندارد شد.
امید است که اخذ این استاندارد با بهبود مداوم و حفظ اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت در سازمان همراه باشد.