رفتن به محتوای اصلی

فرادوره آموزش مراحل تولید تجهیزات پزشکی در ایران

فرادوره آموزش مراحل تولید تجهیزات پزشکی در ایران

 

در سال‌های اخیر تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی توجه بسیاری از فعالان اقتصادی در کشور را به خود جلب کرده است. نگاه حاکمیت در خودکفایی کشور در بخش‌‌های مختلف، نظر دولت‌ها در بالا رفتن آمار شاغلین، محدودیت‌های موجود بر سر راه واردات به دلیل تحریم‌ها، ازجمله عواملی هستند که زمینه‌ساز ورود بسیاری از افراد و شرکت‌ها به میدان تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی بوده‌اند.

ورود اشخاص و شرکت‌ها به صنعت تولید تجهیزات پزشکی در شرایطی صورت می‌گیرد که شرایط ویژه حاکم بر این صنعت در بسیاری از موارد موردتوجه قرار نگرفته و همین مسئله باعث به خطر افتادن سرمایه‌گذاری می‌شود.

شناخت درست از بازار تجهیزات پزشکی ایران، آشنایی با ساختارهای رگلاتوری و صادرکننده مجوزهای لازم جهت تولید قانونی، آشنایی با تکنولوژی روز و مباحث فنی مرتبط با تولید، درک درست از شرایط مالی یک پروژه، آشنایی با استانداردهایی نظیر ISO 13485 و ضرورت پیاده‌سازی آن‌ها در سازمان، آشنایی با ساختارهای تأمین‌کننده مالی پروژه‌های تولیدی در کشور و اشراف به حمایت‌های خاص دولتی در مسیر تولید در چهارچوب‌هایی مانند حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مواردی هستند که چنانچه اشراف و آشنایی کافی با آن‌ها در مسیر تولید وجود نداشته باشد، شخص یا شرکت سرمایه‌گذار و مجری قطعاً با لطمات بعضاً جبران‌ناپذیری در این مسیر روبه‌رو خواهند شد.

شرکت توسعه فناوری سلامت آتین به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه تجاری‌سازی تجهیزات پزشکی در راستای اهداف خود اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی متقاضیان ورود به صنعت تولید تجهیزات پزشکی با سرفصل‌های مختلف نموده است.

فرادوره “مراحل تولید تجهیزات پزشکی در ایران” دوره‌ای است که با هدف آشنایی مخاطبین با اقدامات و الزامات ورود به این حوزه طراحی و اجرا می‌شود.

شرکت‌های واردکننده و توزیع‌کننده تجهیزات پزشکی، مشاورین تخصصی تولید، صنعت‌گران دیگر حوزه‌ها، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان به تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی، مخاطبین فرادوره هستند.

چنانچه علاقه‌مند به حضور در این فرادوره آموزشی هستید، از طریق این لینک می‌توانید به صفحه مرتبط مراجعه نمایید.

 

nec commodo risus. efficitur. dictum eleifend in ut